Kund- & entreprenadsupport till Myresjöhus/Smålandsvillan i Jönköping

OBOS är en av Nordens största bostadsutvecklare med ca 4500 levererade bostäder i Norden under 2018. Inom den svenska verksamheten finns varumärkena OBOS, Myresjöhus, SmålandsVillan och systerbolaget OBOS Kärnhem. OBOS Sveriges årsomsättning är cirka 3 miljarder kronor och antalet anställda cirka 1000. Huvudkontoret såväl som en av våra produktionsanläggningar ligger i Myresjö, strax utanför Vetlanda i Småland. OBOS Sverige har även produktionsanläggningar för volymhus i Vrigstad och Sundsvall. OBOS Kärnhems fabrik ligger i Sävsjö.

Vill du vara med och uppfylla människors bostadsdrömmar? Tycker du om kundvård och vill arbeta på ett företag som värdesätter sin personal? SmålandsVillan och Myresjöhus letar efter dig som tillsammans vill utveckla företaget genom bästa möjliga service och support!

Din Roll Som Kund- & Entreprenadsupport (KES)
Du arbetar administrativt i en supportfunktion med syfte att lyssna på behov och ge en kundupplevelse över förväntan. Du hittar smarta lösningar för att göra kunden nöjd som leder till att du utvecklar företaget och ger en bättre helhetsleverans. Som Kund- och Entreprenadsupport (KES) arbetar du på vårt kontor i Jönköping och rapporterar till Projektchef. Här arbetar ni tillsammans med ständiga förbättringar och för att bibehålla en kreativ och positiv arbetsmiljö.

Exempel på ansvarsområden kan vara hantering av fakturor, reklamationer och daglig kundvård. Övriga arbetsuppgifter kan innefatta dokumentationer och sammanställningar som löpandre ska inrapporteras.

Vem Trivs Här?
Vi söker dig som brinner för kundvård och service i världsklass! Du besitter kundfokus som gör att du jobbar kreativt för att hitta lösningar som gynnar både kunden och företaget. Du är ordningsam, arbetar strukturerat och tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du stöttar och hjälper dina arbetskollegor. Du är positiv, öppen och trivs med att förenkla och underlätta för andra människor. Du har intresse för byggbranschen och trivs med administrativt arbete. Det är viktigt att du är bekväm med att använda dator som arbetsredskap och vi ser helst att du besitter några års erfarenhet av arbete mot privatkunder, gärna i en supportfunktion. Det är till din fördel om du tidigare arbetat mot deadlines och med dokumentation. För tjänsten krävs svenska språket flytande i tal och skrift.

Har du tidigare erfarenhet från byggbranschen är det mycket meriterande!

Är du intresserad?
Om du tycker tjänsten verkar spännande är du välkommen att skicka in din ansökan med ett CV och personligt brev. Rekryteringsprocessen sker löpande under ansökningstiden vilket innebär att processen avslutas när rätt person blir tillsatt för tjänsten. Vid frågor om tjänsten kontakta Olle Johansson på olle.johansson@obos.se alt. 010-434 12 32.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan